Aankomst in Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van Bas en Gijs in Japan - WaarBenJij.nu Aankomst in Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van Bas en Gijs in Japan - WaarBenJij.nu

Aankomst in Tokio

Door: Bas en Gijs

Blijf op de hoogte en volg Bas en Gijs

21 April 2012 | Japan, Tokio

Nadat de starbucks op schiphol gesloten bleek gingen we maar aan het bier. In Japan was het al ruim borreltjd. In londen enkele wachtrijen overgeslagen en nog net op tijd in het vliegtuig gestapt. Film en bacardi cola zat kennelijk bij de prijsinbegrepen. Het vliegtuig was nagenoeg leeg, toch wisten we met onze vriend engelse Andy de overige passagiers wakker te houden. Na enkele waarschuwingen bleek de rum op en schakelden we over op whiskey met gin. Andy gaat namelijk volgende maand trouwen met een Japanse. Na nadrukkelijk verzoek van de 'vrolijke' steward hebben we onze roes uitgeslapen en 2 uur later stonden we fris en fruitig "ohio" te roepen naar willekeurige passanten en met Loes in Canada geSMS. Om 7 uur lokale tijd het standbeeld van Higaro Kano -de bedenker van judo- gevonden. Tijd voor een bakkie en verslag. Kodokan gaat om 9.30 pas open!

• 21 April 2012 - 07:39

Lyda:

ik dacht altijd dat sportmannen niet zoveel dronken,.......

• 21 April 2012 - 08:36

Gerben:

Mannen, geniet ervan! Wat een geweldige ervaring moet dit zijn!

• 21 April 2012 - 10:30

Jeroen:

Duidelijk échte sportmannen op reis hahaha

• 21 April 2012 - 10:40

Marjolein:

Hahaha, al die biertjes !

• 21 April 2012 - 12:14

Nelly:

wakarimasen..... dit is toch een sport uitje?

• 21 April 2012 - 13:28

Jan Van V:

Aha, ja die 'energiedrankjes' heb je nodig om straks te kunnen pieken!